Comunicat del Consell Ciutadà Municipal de Podem Montcada

Comunicat del Consell Ciutadà Municipal de Podem Montcada

Des del Consell Ciutadà Municipal de Podem Montcada volem mostrar el nostre rebuig total a les declaracions emeses per Ana Ballesta, en las quals pretèn desvincular l’Agrupació d’Electors Círculo de Montcada i Reixac del partit polític Podem Montcada. La Sra. Ballesta no té ni la competència ni l’autoritat necesaria per fer aquestes declaracions de forma unilateral sense comptar amb la resta de càrrecs del partit al municipi i sense els inscrits i inscrites que participen en el cercle de Montcada i Reixac.
A més, creiem que la Sra. Ballesta ha perdut tota la legitimitat davant els inscrits i inscrites de Podem Montcada, ja que des de que va ser escollida Secretaria General no ha convocat mai cap reunió del CCM i en el seu propi document organitzatiu es va comprometre a realitzar com a mínim una reunió cada tres mesos, cosa que no ha fet mai.
D’altra banda, destacar que dels 5 membres que queden actius del CCM, 4 d’ells estan en contra d’aquestes declaracions.
El que ara toca és fer una renovació completa del CCM on hi hagi gent amb ganes de tirar endavant aquest projecte, i el que pretèn Ana Ballesta és, un cop expulsada de la nostra agrupació d’electors, apropiar-se de Podem Montcada, projecte que va abandonar completament un cop va ser nomenada regidora. I això no ho pensem permetre.

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )