El cost de la campanya electoral serà assumit pels membres del Círculo de Montcada i Reixac que aconsegueixen representació municipal. Som els primers en donar exemple de compromís.
A diferència de la resta de partits que concorren a les eleccions municipals al nostre municipi, alguns d’ells fent grans campanyes electorals amb importants costos, al Círculo de Montcada i Reixac, seguint els nostres principis ètics, les despeses seran assumides pels membres de l’agrupació que aconsegueixen representació municipal.
De nou tornem a trencar les regles que han definit fins ara la política del nostre municipi i dels actuals partits que diuen que ens representen, i que basen el seu finançament en un sistema mixt amb diners públics i privats. Els diners públics provenen de subvencions públiques destinades a despeses electorals i despeses de funcionament i seguretat, entre d’altres. Els diners privats tenen com a origen les quotes i aportacions del seus afiliats i simpatitzants, donacions en diners o bé per préstecs o crèdits concertats. El nostre cas i diferenciant-nos de la resta de formacions, seran els nostres candidats amb representació qui destinaran els seus ingressos a finançar la campanya.